Berenarya cnm cevabını tekrar okudum üzüntüden kafam yerinde değil.. sizde katarakt yokmuş bahsettiğin hastalığın tedavi sürecini bilmiyorum. Ama bence yine de ihmal etme derim iyi bir hekime mutlaka göster derim.. Ankara da yaşıyorsan gaziye götür ist da yaşıyorsan zaten bir sürü ii hastane var çapa, cerrahpaşa, özrl muayenesi olan hekimler