snyck Selda_2806 bestlak ve galactago ikisininde içeriği birebir aynı ikisini de kullandım çok fazla bir artış göremedim bulgur uyku bende işe yariyo ama 2bucuk aylık olcaz mamadan kurtulamıyoruz doyuracak bir sütüm olmuyor
Madame Selda_2806 sütüm tamamen bittiği bi ara eczacımızın önerisiyle esela Milk max diye bi ürün kullandım ilk kullanımdan itibaren etkisini gördüm kime söylediysem de herkes dua etti şimdiye kadar etki etmeyen olmadı hiç şiddetle tavsiye ediyorum
Drkkzy Bende galactago kullanıyorum ve düzenli kullanıyorum işede yaradığını düşünüyorum ama yememe de dikkat ediyorum en önemlisi o
Aysun16 Drkkzy hergün ayni saattemi iciyosunuz acaba? Bende kullaniyorum ama hergun ayni saatte degil sorun olurmu😞
Selda_2806 snyck bnm bebegim de 3 aylık oldu 1 haftadır asırı huzursızlandı meme reddi yasıyorum acaba yetmiyor mu ki düsünüyorm bugun cok çişli bezde almadım😔 mama almıyo biberon tutmuyor ne yapacagmı sasırıdm iyice
mcansum Selda_2806 en iyisi e bebekte ki içeçeck bnce bestlak kullandım oda iyi biraz ama en iyisi içecekti adımı unuttum suan