Glsmnn Gul-42 canım koza yazdım da ordan almasam da olur o tür salıncağı kullananlar nerden aldı memnunlar mı onu merak ettim
Berna18 Glsmnn aslında çok çok iyi hem buni sayesinde ayagimda saalamayi biraktim ama 9 /10 aylıkken içinden tırmanıp düşünüyor
Glsmnn Berna18 kız 4 aylık daha hep ya ayakta ya kkucakta artk iş yapamaz oldm nerden aldın bir kaç tane baktm da yorumları beni yanıltıyo
Berna18 Glsmnn yaptık canım bu seferde üst kısma tırmanıyor ağırlığı tartmafigi için parkenin üstüne düştü