Seviyebarut_10 Doğumdan 2bucuk ay sonra regl oldum sanki sütüm de azalma oldu gibi hissediyorum oğlum doymuyor diye endişeleniyorum ellerini yumruk yapıp ağzına goturyor bu aralar sizinde öyle oldu mu sütüm azalmış mıdır
Seda0651 Seviyebarut_10 benim bebeğim 5 aylık hemen regl olmuştum. Her ay aynısı oluyor baya azalıyor sütüm oğlumda çok az emip bırakıyor acaba tadı da mı değişiyor bilemedim ama net azalma oluyor
2melekannesi__ Seviyebarut_10 regl döneminde sütün azaldığını duymuştum ama ellerini ağzına götürmesi keşfetme döneminde olduğu için de olabilir o aylarda ellerini tanıyormuş bebekler
Avsininannesi15 Seviyebarut_10 o dönem bende adet olduğum zaman sütümde azalma oldugunu farketmiştim göğüslerim sönmüş gibiydi bolbol su tuketin
Seviyebarut_10 Seda0651 benim oğlum da öyle biraz emiyor bırakıyor tadı da değişiyor galiba regl bittikten sonra tekrar normale dönüyor mu acaba
Wisee114 Seviyebarut_10 merhabalar aynı durumu yakın zamanda yaşamış birisi olarak stres yapmayın geri dönüyor
Seviyebarut_10 Avsininannesi15 teşekkür ederim evet benimde öyle göğüslerim sönmüş gibi bol su ve süt yapacak çaylar tüketiyorum
Wisee114 Seviyebarut_10 artık çocuğu emziremezsin sütün kesilir diyen teyzelere kulak tıkayın bir de geri düzeliyor 😶
Wisee114 Seviyebarut_10 bol su için ve ac kalmayın. Ebeye sormuştum vücut hem kan tüketip üretmeye çalışıyor hem de süt üretmeye çalışıyor yoruluyor o yüzden sütte azalma oluyor demişti