Miniminimini Bebeğimin ayağının bilek tarafinda biraz şişlik var doktorumuz bir şey olmaz dedi ama yine de ortopediciye goturmek istiyorum hiç başına gelen var mı 9 aylik yürümesine engel değil buarada