Geçmiş olsun o zaman atak döneminizdesiniz yanınızda biri varken veya ses varken emzirmeyin sessiz ortamda unutuyor emiyorlar ve sabırlı olun size ihtiyacı var unutmayın büyüyor bebeklerimiz gülün size baktığında sarılın hissediyorlar sakinleşiyorlar 😍😍🤗