Edaserhatmasal ek gıda cok veriyorsunuz. Benim kızım sabah 8-8buçuk gibi uyanıyor, ilk anne sütü ana öğün olarak+mama da alıyor yetmediği zamanlarda. Sonra 10 buçuk gibi ilk uykusuna yatırıyorum. Uykudan uyanınca sabah kahvaltısı. Sonra 3 gibi ikinci uyku, ikinci uykudan uyandıktan sonra meyve püresi-çorba-sebze püresi bunlardan birini yapıp yediriyorum sonra yatana kadar hep anne sütü. 7 aylık şuanda. Başkada birşey vermiyorum ek gıda olarak. Sizede fikir olsun