İki dişini birden çıkardı bebeğim alttaki. Üstteki dişlerinde kızarıklık frlan yok iki, üç gün oldu çıkaralı. Diş çıksa bile ağrısı devam ediyor mu anlamadım . Diş çıkınca normalde iştahı,ağlamaları,huzursuzluğu,ddamaklarını sıkmaları geçmesi gerekiyor bizim geçmedi