mlkbykk Elimden kaydı ve düştü. Ağlamadı, gözlerde kayma ve kusma da yok. Çok tedirginim bir şey olmuş mudur ?
VERA19 mlkbykk Kaç aylık? Benim bebeğimin kafasına da düşmüştü 1-2 kere,hiçbir sorun yaşamadık çok şükür. Çoğu bebeğin başına gelen bişey,burada da çok okuyorum🥲
Glsn7581 mlkbykk bugün aynı şeyi benim de başıma geldi birazcık dudak buzdu aslında telefon arkası yüzükler var kullanmak lazım veya biraz uzak tutmak lazım