arjeniko
Bizde 9 ay 10 günlük olduk daha yeni yeni başlıyor canım merak etme birde bakmışsın birden bire emekleyivermiş 😊alkış yapmaya ben taa 5. Ayda basladim surekli yapıyordum gün içinde 9. Ayında tam alkış yapmayı öğrendi, demem o ki sürekli yanında alkış yap ve onada yaptir yavaş yavaş başlar yapmaya annesi 😊