AyseMelek2005 Merhabalar en fazla 5 defa kullandım yepyeni duruyor mutfakta yerim dar koymaya yer bulamadığım için satıyorum 6 tane kavanozu var çokda güzel taş gibi yoğurt oluyor 590 tiye almıştım almak isteyn olursa 350 tlye vericem
AyseMelek2005 VERA19 link vardı resim yüklemek için nasıl bulabilirim onu bir beceremiyorum resim yüklemeyi☺️
VERA19 AyseMelek2005 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz 🤗http://mutluresim.com/
VERA19 AyseMelek2005 Hesap oluşturmak gerekmiyor,yüklemeye başla yazan yerden yükleme yapmalısınız🙏🏻🤗
Marjinal_Anne2 AyseMelek2005 açıkcası düşünüyorum yoğurtlarım hiç tutmuyor , makine gerçekten iyi mi yorumları falan da okumuştum önceden baya memnun kalan var ama kararsızım bir de kırığı eksiği vs si yok degil mi🙏🏻
AyseMelek2005 Marjinal_Anne2 ben çok memnun kaldım yoğurt mayalamayo bu makineden öğrendim hiçbir yerinde kırık vs yok çok kullanamadım zaten yerim dar o yüzden satıyorum