Leventinannesiii geçen yıl köyden zeytinyağı almıştık 1 yıllık litresi 30 tlydi. Hala 10 lt var bitmedi çok şükür. Şu anda hem doğal zeytinyağı kullanıyoruz hem de daha ucuza. Şaka gibi ama gerçek. Allah yardımcınız olsun… Hatta yenisini sipariş verdik litresi 50 tl olmuştu geçen ay. İyi ki öyle bi imkanımız olmuş almışız