Toprakseyran Leventinannesiii evet bugün eşim de gitti markete ama tam 7 market dolaşmış hiçbirinde yağ yokmuş bne çok şaşkınım yaa bizim bu milletimiz neden böyle yapıyor. Yani biz ne yapacağız peki şimdi?
Eymenimm34 Leventinannesiii Annemm bugün çevresindeki bütün marketleri dolaşmış ve bulamamış toptancıdan 156₺ ye 4.5 litresini almış şaka gibi
Deletedmom27337 maysa-19 baktım şimdi kalmamış. 3-4 gün önce kırlangıç 4lt 92₺ bugünde komili 4 lt 94₺ idi. Arada bir göz gezdirin stok yenilenir belki yada migros varsa yakında bir bakın. Diğer 4 litrelik yağlarda 108₺ ve 112₺ falandı
minikturta oksitosin isin asli şu zaten bikac ay önce toptancilardan bütün yağları topladılar herkes biliyordu biz ayakta uyuduk bunların basında da bimin ortakları geliyor
PelinByrktr Leventinannesiii biraz sakin olun lütfen gaza gelip alanlar dahil fiyattan alıyor bir süre sonra bulursunuz en kötü online alırsınız. Şimdi alırsanız kazıklanacaksınız yüksek ihtimalle
maysa-19 Duyulurum sinir olsa ne olacak ki.adam 5 kişi gelmiş 5 ayrı kişi gibi gelip gene alıyorlar.yada aynı kasadan geçmiyor karşı kasadan geçiriyor
Tortilla_ maysa-19 Marketi aradım. Belki söylesem getirirler ama eşimin kartı da yok. Evde belli miktar var. 5 gün de yok eşim. Mecbur bekleyeceğim