Arkadaşlar salgın varmış ve bende malesef bu illete kapıldım. Afedersiniz ama ishal ve mide bulantısı var bugun acile gittim serum taktılar biraz toparladım kendimi ama bir turlu mide bulantım geçmiyor surekli tansiyonum düşüyor ne önerirsiniz ne yapabilirim.. ilaç yazmadı emzirdiğim için. Bir daha boyle olursa ilac vercem dedi ama oda emzirmeme mani olucakmiş. 6 aya giricez daha yeni. Memeye cok duskun ne yapicam bilmiyorum..