Minikbezelyem Merhaba dün kan tahlimizde alp ve ferritin yüksek çıkmış sonuçları pazartesi göstereceğiz ama içim içimi yiyor :( hiç başına gelen bilgisi olan var mı
esrefiMahlukatAnasi Minikbezelyem kaç aylık bebeğiniz? Benim oğlum 3.5 aylıkken yüksek çıkmıştı. Yalnız oğlum her öğün bardak bardak kusuyordu. Kusması çok mu bebeğinizin?
Minikbezelyem esrefiMahlukatAnasi 1 yaşında zaten 1 yaş rutin tetkikleri yaptırdık. Benim kızımda aşırı kusuyordu her yemekten sonra 5. Aydan sonra geçti
BurcuG03 esrefiMahlukatAnasi sizinde bebeğinizin ferritin yüksek miydi ne yaptınız nasıl düştü benim bebeğimde şuan 4 aylık ferritin değeri 670 olmuş
esrefiMahlukatAnasi Minikbezelyem Hım o zaman bilemedim. Demir ilacı kullanıyor musunuz? Belki onunla alakalıdır.
Minikbezelyem esrefiMahlukatAnasi kullanıyoruz inşallah sadece demir eksikliğidir. İlaç kullanılır geçer.
esrefiMahlukatAnasi Minikbezelyem yükselmiş demiri anladığım kadarıyla, ilacı keser doktorunuz bence. O daha iyi yönlendirir muhakkak. Geçmiş olsun.
Minikbezelyem cicekbahcem evet üst solunum enfeksiyonu geçirdi hala da tam düzelmiş değil, tahlil başlığına buldum demir eksikliği anemisi yazmış. Ondan şüphelendi sanırım
Minikbezelyem cicekbahcem ailede covid kimse yok ki. Doktor baktığında boğazında kızarıklık görmüştü birde burun akıntısı var. Onlar için ilaç verdi. Düzelince düşer mi acaba
cicekbahcem Minikbezelyem aile Kovid olmaması bebeğinizde olmayacağını anlamına gelmiyor. Demiri kaç çıkmış? Alp zaten biraz yüksek olur büyüme döneminde oldukları için kemikle alakalı
cicekbahcem Minikbezelyem Dediğim gibi korkulacak bişey değildir ama korona ihtimalini atlamayın. Laboratuvar teknikeriyim ferritin yüksekliği korona dan oluyor çoğu doktor göz ardı ediyor ama durum bu.
BurcuG03 cicekbahcem inşallah görürsünüz bebeğim 4 aylık ferritin değeri 3 gün önce 367 idi bugün 670 olmuş çok korkuyorum crp 3 gün önce 90 dı bugün crp<0,24 çıktı kötü bir durum mu acaba lenfosit değerlerinde yüksek