Sudee96 bizim Dr umuz 6. Ay için önerdi rutin göz muayenesi şöyle gözlük vs gibi değil göz kanallarını falan kontrol ediyorlarmış… zaten bizim de tek taraflı sıkıntımız var akıyor sıvı çapak topluyor bi anda bunun için masaj öneriyor göz Dr da farklı bişi önermez 9 aya kadar normal dedi videolarını izleyebilirsiniz.. ama aynı zamanda burun tıkanıklığınada bağlı olur burnunu açabilirsiniz dedi ama bizim öyle bi sıkıntımız yok masaj yapıyoruz 🌺