Merhaba arkadaşlar.
1.5 aylık oğlum var ve son 2 haftadır emerken aşırı huzursuz. Sürekli mızılıyor. Tazyikli sütten şüphelendim ve sağdım ama hala devam ediyor. Reflüden olabilir deniyor eve reflüsü var ama çaresine de bakıyorum emzirirken pozisyon da değiştiriyorum ama hala devam ediyor. Doktora sorduğumda önemsiz olduğunu söyledi. Aranızda böyle bi durum yaşayan var mı? Varsa nasıl başa çıktınız?