Selam kızlar 2 ay önce sezeryan oldum 40 muayenemde doktorum herşey normal kanaman bitmiş dedi kızım tam 2 aylıkken kanamam başladı önce çok koyu renkli geldi bir sonraki gün düzeldi ama çok aşırı bir kanamam var hiç böyle adet kanaması olmamıştı bende tereddüt ettim devlete acile gittim ne yazıkki muayene etme gereği bile duymadılar gönderdiler var mı başına gelen acaba ilk adet olduğundan mı çok kanama oldu hafta sonu diye hastaneye de gidemiyorum 5 gün oldu kafama çok takmaya başladım