Nilsultan10 Hanimlar kizimin saclarini kesmistik simdi sanki sert gibi çıkıyor ya sampuandan farkeder mi acaba ipek gibi olsun istiyorum 😭 kestiğimize pisman oldum biraz ondan mı böyle oldu düzelir mi ki
Minik_kusummm Nilsultan10 yapısı öyledir saçının 🙂 arkadaşımın kizida öyleydi iki yaşında saclari boyle sanki yolunmus gibi sert sert duruyordu