Serendinc 4 aylık oğlum var sütümü sağıp veriyorum iştahla içiyordu sütü şimdi çok açıksa bile biraz içiyo sonra itiyo kendini ağlıyo içmek istemiyo mama takviyesi de yapıyorum mamayı iciyo ama sütümü çok zor veriyorum nedendir ?🙁 bi kaç haftadır böyleyiz
Nazlican Serendinc Sütünüzü tadın bazen tadı değişebiliyor Mesela acı olabilir farklı tat olabilir ondan da istemez
AND-20 Serendinc acılı ekşili tuzlu şeyler de etkiliyo acı biber yediğimde emmiyo ağlıyo iktiriyo oğlum da tatlı bir şeyler yedikten sonra emmiyo
Minikcivcivim1 Serendinc canım bazen atak dönemin de istemeyebiliyorlar . Benim Oğlumda bu aralar. Öyle yapıyor gündüz hiç mama vermiyorum ki memeyi alsın diye bir iki çekiyor bırakıyor . Dünde birine dedim bunu emmiyor beni itiyor diye gebe olmayasın dedi ne alaka ki dedim hamile olursan da sütünün tadı değişir istemez felan dedi benim hamilelik ihtimalim yok ama sana da fikir olabilir :)
Serendinc Nazlican ne yapmam lazım bilmiyorum genelde tatlı şeyler yerim hep yediğim şeyler bi süredir böyle
Nazlican Serendinc Olabilir dediğim gibi bi tadın eğer önceden de tattıysanız farkı az çok anlarsınız diye düşünüyorum Mama veriyor musunuz Belki de o yüzden de ayırt ediyor olabilir
Serendinc Nazlican evet veriyorum malesef sütüm her zaman çok çıkmıyo ama az veriyorum mamayı çoğunluk anne sütü
Eminegokce07 AND-20 benim de ikizlerim var biri güzel emerken diğeri 5 6 dk emip bırakıyor sonra mamaya saldırıyor doyuyor mu acaba yoksa yediklerimden mi diye düşünüyorum
Serendinc Minikcivcivim1 ay iyi demedin valla Allahım korusun inşallah öyle bi şey yoktur 😀 atak dönemindedir inşallah 🙏
Minikcivcivim1 Serendinc 😄🙈🙈 yaa aklıma geldi ama benim şüphem yok ama bana öyle diyince şok oldum ne alaka dedim hatta bir yakınıma da sordum oda böyle. Hamile olduğunu anlamış onun bebeği de memeyi görünce çığlık atıyormuş o derece istemiyormuş gebe olduğunu öğrenmiş 🙈 Inşallah atak dönemidir canim 🤗