Umay3840 Kızlar cok aktif emen bebeğim var 10 gn sonra 8 aylık olck ama yemiyor ilk baslarda iyiydi ama son 10 gndr hıc bsıı agzna acmyo napmm lazm
Seymagil Açmıyoraa hiç birşey yapamazsınız zorlamayın 🥺 oğlumda hiç ama hiç yemiyor zorlamıyorum teklif edin ağzını acmiyorsa zorlamayın iyice tiksinir 🥲
EsleminAnnesiiiii35 Umay3840 benimki de 8 aylık fln iştahı gitti. Gidiş o gidiş artık kesinlikle yemedi şuan 12 aylık çok üzüldüm agladım yıprandım ama olmadı artık bosverdim 😖 Hatta diş dedik ama diste çıktı yok bebeğim düzelmedi