Dumdil Kızlar merhaba sezeryan göbeği gitmiyormuş doğru mu bu acaba korse filan kullanıyorlarmış dikişlere gelmez mi
Balkizlarim Dumdil Gidiyor 3 tane sezaryen doğum yaptım sporda yapıyorum ilk doğum yaptığım, zamanlarda da şal bağlama yaptım ✨🌾
adastra Dumdil Sezaryen gobegi gitmiyor kocaman bir hurafe bence. Bekarken de 54 kiloydum 2 sezaryen doğum yaptım yine 54 kiloyum aynı kiloda olmama rağmen bekarken göbeğim daha çoktu şimdi dümdüz oldu. Tamamen bilinçli beslenme düzenli egzersiz ile gidiyor
Girlpower Dumdil sezaryen doğum yaptım hiçbir şey kullanmadım korse de takmadım ne göbeğim var ne sarkmam var dümdüz karnım hiç bişey yok sadece alt karın eskiye nazaran yumuşadı onu da sporla hallediyorum 😊
Balkizlarim damla- Ben 7 senedir sporla iç içeyim 🌸 Doğum yaptıktan 4 ay sonra başladım bidaha tam süresini hatırlamıyorum bu yüzden evet şalı 2 ,3 gün sonra bağlamıştım 🌾
iki_prens_annesi birinci normaldi cokca gobegim yoktu bu ikinci sezryan oldu mubarek hamileyim sanki acken gobek var hele yemek yedikten snra acilen ameliyata gitmm gerekmis gibi karnim kaldi lanet sey 😂😂😂
Dumdil adastra ayyy ne güzel peki ne zaman spora başlanıyor biz 52 günlüğüz de ben hiçbişi bağlamadım şişlerim ancak indi
balkzm Benim göbek ayva gibi kaldı,burun amleyati oldum egzersizi bıraktım göbek çıktı,ben anlamadım bu işi 🤦