Merhaba anneler. 5 ay 26 günlük kızım var ve bu hafta covid geçirdi. Şuan iyileşti fakat karantina bitiminde 6. ay aşıları var. Acaba covid geçirdiği için aşılar herhangi bi etki yaratır mı vüducu hastalıktan yeni çıktı, aşılar ağır gelir mi? Böyle bir durumla karşılaşan var mı?