Arasali
InşALLAH en büyük isteğim gece uykusunun düzelip ağlamayı bırakması artık ıkınması zaten bir ayrı durum cumartesi 3 üncü ayına adım atacak inşALLAH huy değiştirir. Cevremdekiler bana 40 ı çıkınca arsızsa öyle kalır o hep dediler ama bakalım ne olacak