Deletedmom_37 arkadaşlar ikizlerim var 7 aylik düzeltilmiş 6 aylik biri kiz biri oğlan kızımın kilo hariç gelişimi hep önde her şeyi önce yapıyor daha bilinçli haliyle sürekli kiyasliyorum cok üzülüyorum bu durum hep böylemi olcak ikiz anneleri hep boylemi 😔😔
Peynirliomlet Deletedmom_37 canım bazen önde gidebilir. Kız bebekler biraz daha önce öğrenebiliyor . Mesela erkeklerden önce konuştukları bile araştırmalar sonucu ortaya çıkmış. Benimkilerin ikisi de erkek. Öyle olmasına rağmen oğlumun biri daha fazla konuşuyor mesela. Bir diğer örnek tuvalet eğitimine hazır biliyorum ama ikizi daha hazır değil mecburen diğer oğlumu bekliyoruz 😇 kıyaslayıp da üzülme onlar kardeş. Her şeyin vakti vardır. Kendini hele bu sebebten hiç yıpratma .
Birtekbirciftannesi Deletedmom_37 ah canım aynı durumdayız benimkiler kız çift yumurta yeni bir yaşına girdiler umarım devam etmez yoksa ben kafayı yerim böyle🤯
Uykusuzhayat Deletedmom_37 kızlar genel olarak daha çabuk öğreniyor önde gidiyor zaten konuşmada bile doktor erkek çocuk geç konuşur diyor misal
kirmizibasliklikiz_ Deletedmom_37 sahsen ben kiyaslamiyorum 😁 ayni birey degiller sonucta ikisi de farkli iki insan ayni anda ayni seyleri yapacaklar diye bir sey yok. Kendilerini neye ne zaman hazir hissederlerse o zaman yaparlar o yuzden kafam rahat 😁
Deletedmom_37 Birtekbirciftannesi aynen cnm millet başka bebeklerle kıyaslayınca bile uzuluyo bizim sürekli gözümüzün önünde iki bebe 😔
Deletedmom_37 Birtekbirciftannesi kızım alkış yapmaya başladı onun için çok sevininiyorum ama oğlum yapamadığı icinde üzülüyorum 😒
Hvrn Deletedmom_37 benimde kız hep önde 9 aylıklar. Erkek olan daha iri ama kız olan herşeyi ondan once yapıyor
Birtekbirciftannesi Deletedmom_37 yapacak Allah’ın izni ile sıkmayın canınızı bende sizin gibi takıyorum ama şimdi yapıyor diğeri daha iyi ona göre ama dediğim gibi kıyaslamamaya çalışalım geçen ablama diyorum ya ikisi ayrı bebek işte ne yapim ablam diyor bunu kabul ettin mi gerçekten çok zor gözümüzün önünde iki bebek ve biz kıyaslayıp duruyoruz
minikcivcivlerinannesi Deletedmom_37 yaza 2 yaşa girecekler hala kıyaslama ve bakmadığımı düşünüyorlar bu neden böyle de o zayıf diyorlar kilo harici çocugumda başka hiçbişey yok anlatamıyorum bıktım artık. Bazen çok üzülüyorum kafaya takıyorum sonra daha beterleri var deyip tövbe ediyorum. Hiç üzülmeyin ikiz annelerini hep böyle darlıyorlar. Şunu yedir kilo alır yok bunu yap bak nasıl olur sanki bilmiyorum ben bunları. Kızımın biri daha küçük dogdu premature olarak. 52 gün kuvezde kaldı ondan dolayı gelişimi diğerine göre geriden takip ediyor o da mesela nasıl söyleyim geç emekledi geç yürüyecek gibi gibi. Ama bu benim suçum değil ki elimden geleni özeni gösteriyorum reflüsü var kızımın artık insanlara laf anlatmaktan bıktım
Zeynep49 Deletedmom_37 Benim ikisi de erkek ama biri fazlasıyla hareketli maşallah ama hiç kıyaslama yapmıyorum her insan her kardeş aynı degilki