haticebusrabozkurt Kızım 6 aylık oldu , 1 numaradan 2 numaraya geçiş yaptık ama sanırım gaz yaptı. Marka aynı fakat sadece numarası değişti. Daha önce böyle problem yaşayan arkadaşlar varsa nasıl bir çözüm uyguladınız ?
Kelebeklerdeniz23 haticebusrabozkurt bende öyle bir sıkıntı olmadı ama yavaş geçiş yapmıştık. Bir hafta kadar 1 ve 2 numarayı karıştırarak verdim
Milena11 haticebusrabozkurt bizde oldu doktor yeni mama deniyor gibi düşünün reddedebilir dedi. İlk 15 gün günde 4 kez 1 numara 4 kez 2 numara şeklinde verdim sonra 1 numarayı azaltarak komple bıraktım alıştı