aimra Merhaba hanımlar, kullanmadığım için philips düzleştiricimi satıyorum. Fiyatı 250 tl, harika bir düzleştirici ihtiyacım olmasa satmazdım sanırım))) Çok çok az kullanıldı özelliklerine bakabilirsiniz, kargo bana ait insheallah Faturası ve kutusu yok