zynpbhhg222 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık sadece mamayla besleniyor sma optipro kullanıyorum yediğini çıkarıyor 10 cc kadar normalde fazla beslemem gerekirken 90 ccyi bile kusuyor napmam lazım bi ara kesilmişti şimdi gene başladı
yektasmom zynpbhhg222 mamayı değiştirin benim de oğlum üç aylık en baştan beri mama destekli gidiyoruz, aptamil ve hipp aynı şeyi yaptı bizde de şimdi golden goat kullanıyoruz, itirazsız içiyor, gazı hemen çıkıyor ve kusmuyor.
zynpbhhg222 Enfalmina ya doktor reflüden şüphelenmediğini söyledi bi kilo kaybı yok ama hep kusuyo normalde 3 aylık bebek için 90 cc çok az ama çıkarıyo