bugraannesii Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum sonrası bir sürü yiyecekten uzak durmam gerekiyor. Bunların içinde süt ve yoğurtta var. Ama bana süt ve yoğurt tüketmemek saçma geliyor. Tüketirsem bir sorun olur mu acaba? Şimdiden teşekkür ederim cevaplar için 🙂
Edabarakk_ bugraannesii neden uzak durman gerekiyor anlamadım, bende sezeryan yaptık herşeyi normal yiyorum 🙄
Aysecetin bugraannesii neden tüketmeyeceksin ki? Zaten sütünün olması ve çoğalması için en çok tüketilmesi gereken besinlerden biri onlar.
bugraannesii lanadelmiyav yoo çok şükür alerjik değil. Gaz yaparsa dikişlerime zarar verirmiş ondan yasaklandı
bugraannesii Simay0123 yok gaz yaparsa dikişlerime zarar verirmiş. Süt ve yoğurt sadece 2 tanesi bir sürü şeyi yasakladılar.
bugraannesii Aysecetin bende öyle biliyorum ama yasak dendiği için içinde süt ve yoğurt olan şeyleri bile tüketmiyorum🤷🏻♀️
Mekselinabyb bugraannesii 2 hafta felan bu dediğiniz oda tuvaletinizi yaparken zorlanırsanız dikişiniz zarar görür diye onun harici bi zararı yok bende 35 gün önce yaptım
Deletedmom5284 bugraannesii ben hastaneden çıkmadan hatay zurna dürüm ve ayran gömdüm hergünde mutlaka ayran yoğurt kefir tüketiyordum et çok yiyordum birşey olmadı kabız yapmadıkça sorun olmuyor dengeli beslenmek yeterli
yektasmom bugraannesii ilk zamanlar çiğ sebze ve baklagil tüketimine dikkat etmek gerekiyor sadece o kadar. O da zaten kısa bir süre.
bugraannesii yektasmom kocaman bir liste verdiler o kadar çok şey yasakki ama süt ve yoğurt manasız geldi🤷🏻♀️
bugraannesii meyaski sezeryan sonrası dikkat edilmesi gerekenler kapsamında kocaman bir liste verdi hastane
meyaski bugraannesii ilk defa duydum açıkçası. Bana hiçbir uyarı yapılmadı. Ailem, cevremdekiler kabız olmamaya çalış dediler sadece.
Beyzanurasel bugraannesii 1 hafta dikkat et kuzum ondan sonra normal bir şekilde tüketebilirsin ben öyle yaptım 🤗