Kızlar merhaba ,
21 aylık oğlum var , 2 yaş sendromu mudur nedir anlamadım çok inatçı sadece kendi istediği olsun dediğim dedik ve çok ağlak oldu .uyku desen zaten yok doğduğundan beri gece 5 kere kalksa şükrediyorum 🤦🏻♀️meme işini de iyice inada bindirdi ve 2 dk emip giden çocuk 15-20-30 dk memede kalır oldu artık dayanılacak bir ağrı değil ve ben sinirlerime hakim olamıyorum ve kızıyorum sonra vicdan azabı . Kızamıyorum diyen var mı varsa bana bir yol göstersin el kadar bebeğe kızmak hem saçma geliyor hem de çok üzülüyorum artık 😔deneyimlerimizi paylaşır mısınız 🙏🏻