Hatice3535 Kendi beyaz çamaşırlarımızı atarken yanlışlıkla bebeğimin bir tane beyaz zıbını makineye karışmış yani bebeğimin beyaz kıbını resmen domestosla yıkadindı onu kullanmayayım değil mi çözümü var mı bayanlar
Jellybon_555 Hatice3535 atmayın yazık elinizle yıkayın iyice durulayıp asın içinize yine sinmezse makineye atarsınız
Deletedmom99886 Hatice3535 tekrar kendi çamaşırlarıyla yıkıyorum ben bizimkilere karıştıysa ama bizim ki normal omo deterjan
Pnarr94 Hatice3535 bir kere de kendi çamaşırlarıyla deterjanıyla makineye atın skntı olmaz. Ben bazen leke çıkarıcı ve domestos kullanıyorum elmde sonra kıyfetleriyle makineye atyorum kokusu bile kalmıyor
AlyaMeyra Hatice3535 çamaşır suyu ne kadar durulusanızda kumaşa işliyor asla tam durulanmıyor bence kullanmayın ayrıca neden kendi eşyalarınızda kullanıyorsunuz ki onu da anlamadım
Hatice3535 plakayerli bazen beyaz atarken sıvı deterjanın içerisine bir damla damlatıyorum çok az miktarda tabi canım beyaz havlulara falan sıvı deterjan kullanıyorum pervol birazda domestos döküyorum her Zaman değil 🧐🧐
Eminos Hatice3535 ben camasirlari hic ayirmadim deterjan ayirmadim yani buyuk oglumdayken cift durulama yapirirdim kucukte simdi normal yikaniyor giydiriyorum 6,5 aylik oldu
Beken Hatice3535 bende kaka yaptigi zaman lekesi gecmedigi icin domestos dokup elde yikiyorum iyicene kuruyo tekrar yikiyip kullaniyorum bi sıkınti olmadi
Beken Hatice3535 yoo duruluyorum sicak suda bekletiyorum sonra kendi camasirlariyla yikiyorum bi sıkıntı yasamiyorum yasamadim