Buketaren yanlış yapıyorsunuz ilerde pişman olursunuz. Yolun başındasınız daha korkmayın. Burada bir sürü post açılıyor bebeği 2 yaşına gelip de hala yutmayı bilmeyen. Tamamen sizin elinizde alıştırmak. Yaratılış gereği zaten damaklarıyla eziyorlar yoksa dişleri yokken yemek yemeden nasıl yaşayacaklar bir düşünürseniz. 😊 Erkenden başlamanızda fayda var. Başka türlü de yumurta veremezsiniz ki zaten lapa, bulamaç falan sordunuz o zaman siz ama dediğim gibi onlara alışırsa yutma eylemini çok geç öğrenir sonra yemek yemez.