Nurayagiz Kızlar bebisim 3 aylik çok emiyor dudakları baloncuk oluyor birde yariliyor ici kanıyor hafif şekilde gecermi veya nasil geçer yeni olmaya basladi
Emsal04 Nurayagiz her emzirmeden sonra sütümü dudaklarına sürdüm o şekilde geçti çok şükür. Internette görmüştüm bende