Bebeğim 17 günlük arkadaşlar ilk erken ve küçük doğdu ilk haftalar sarılıkla uğraştık hala uğraşıyoruz gözlerinden gitmedi. Sarılık yüksekken kesintisiz uyuyordu zor emziriyordum şimdi sarılığı düştü ama bu seferde 2 gündür saat başı mızırdanarak uyanıyor. Emziriyorum tekrar dalıyor. Yani kesintisiz 2 saat bile uyumadı acaba doymuyor mu sütümden diye düşünüyorum. Yenidoğan bir bebeğin 2-3 saat kesintisiz uyuması gerek diye okuyorum. Acemilik olunca doğduğundan beri dengeyi tutturamadım sanırım.