Kızlar 55 gün önce Normall doğum yaptım. Kanamam kesilmiş normal şeffaf akıntıya dönmüştü. 5 gün geçti tekrar kanama oldu. Neyse olabilir dedim. Birkaç gün sürdü kanaması tekrar kesildi. Yine kanama oluştu ama bu kanama kıvamı yoğun ve kopkoyu kırmızı renkte.
acaba bu normal mi?
kadın doğumcuya gitmeme gerek var mı?
Ebeye sordum istersen görün dedi.
Başına gelen eminim vardır.
Beni aydınlatabilir misiniz? 😟