Dünde demiştim tabancayla deldirmistim arka vidasi kapanmamışti bugün şiş bir vaziyette uyandım elimi attım ve arkası kapalıydı çok üzüldüm küpe kulağımda duruyor ama vida olmadığı için küpenin çıkış deliği kapanmış zorladım zorladım açmaya çalıştım yapamadım zaten şiş küpe boyunu gecmis şişlik çok zorladım çok 😭 beceremedim hala kalmaya devam etsinmi şişlik inince küpenin arka deliği geri açılırmı akıl verin kurban olduklarım oturdum ağlıyorum