Ruv Kızlar kızım 6 aylık 2 hafta önce rota aşısı olduk tamamen düzeni bozuldu cocuk kaka üretmiyor sanki aşırı huysuz da değil ama geceleri zorluyor yağ fitil işe yaramadı anca ben müdahale edince yapıyor şurup verdi şimdi onu deniyorum yaşayan var mı
[silindi] Ruv rota asisindan sonra hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım canım ..ek gıdaya geçtiniz mi ?