myangelgirl ben hep sanardım ki doğurunca hop annelik güdüsü yüklenecek bana sanki hep bu anı bekliyomuşum gibi olacağım. Ama öyle olmadı yani etrafta duyduklarımız tvlerde gördüklerimiz vs. gibi olmadı doğurunca bi sihirli değnek değmedi yani. Tabiki evladımı çok seviyodum sürekli nefesini kontrol ederdim her dakika başındaydım ama kendimi anne gibi hissetmiyodum ve bu yüzden kendimi çok suçluyodum. Daha çok yeni annesin alışacaksın alışacaksınız birbirinize. Gülümsemeye, dönmeye, kahkaha atmaya başlayacak, türlü oyunlar yaparak seni kendine aşık edecek. O zaman daha fazla anlayacaksın insanın başka bi insana nasıl aşkla bağlanabileceğini, gerçekten canını bi kişi için gözünü kırpmadan verebileceğini. Sen şu an anne gibi hissetmiyosun ben de öyleydim ama geçiyo alışıyosun☺️ Gözünün önünde büyüyo, her gün farklı bi şey öğreniyo en mutsuz anında bile onun yüzüne bakarak mutlu olabiliyosun☺️ Geçecek yani kendini suçlama☺️