Srpslk Melihakaya bende sizdenim üşümeyenleri anlamıyorım üşümeyenelrde üşüyenlerin halini anlamıyor kansızlık yok ama zayıfım yağ yok soğuğa hic dayanamam sıcağı cok severim :)
adastra Srpslk Fabrika ayarlarıma üşüme hissi eklemeyi unutmuşlar benim yok öyle bir his bende yaz kış şort büstiyer 😂
Hkubras Triko kazağım yok hemde hiç yok Millet yadırgamasa kışın dışarda blazerle trençkotla gezerim. Tüm kıyafetlerim şifon tarzı gömlek -bluz tek ben değilimdir
tekboynuzluat Melihakaya bekarken karda crop giyip poz veren ben son 3 senedir 6 kat giyinsemde üşüyorum🥲
Mryrnogz Melihakaya sivastan Ege’ye gelin gelince bile o ağrılar geçmedi.😄😄 Burda millet atlet giymez ben atletsiz gezsem sancidan duramam.
BarlasMomm Melihakaya kisa kollu ince pijamayla okuyorum suan bu postu 😊 aliskanlik olabilir sizde vucudunuzu oyle alistirdiysaniz. Ben hemen terliyorum afakanlar basiyor resmen sicakta midem bulaniyor 😄