TheMomm Sinemisssss Benim oğlum da içince reflusu olduğu için kusuyordu bu yüzden doktordan iğnesini istemiştim cok acıtıyor ama napalim kusup çıkarmasından iyidir
EsZe Sinemisssss bi arkadasın çocuguna da fazla yan etki yapmıştı. Doktor muadil vermişti. Doktora ulaşıp muadil isteyebilirsiniz
Mommysharkdoodoodoodoo Birden değil de yarım yarım vermeyi denediniz mi. Benim oğlum da yüklü miktarda ilaç verince kusuyor. Yarı tok şekilde yarım bir yutuş yarım ikinci yutuş öyle kusmuyor.
Sinemisssss Mommysharkdoodoodoodoo dediğiniz gibi denedim içti ilk kez veriyorum yarım saat önce mama içmişti sanırım o yüzden kustu