rehsann kızlar 6 gunluk bebegım var İki gündür bebeğim çok fazla Hıçkırmak da Siz kendi bebeklerinize böyle şeyler yaşadınız mı bilgisi olan varsa verebilir mi
Tuba rehsann evet 5 ayligiz ve hala her gün hickiriyor. hamileykende her gün hickiran bir bebekti. doktorumuz cok normal demisti☺️ hickirigi tutunca emzir
FtmElf rehsann canım benim kızım da 36 günlük aynı şekilde hep hıçkırık tutuyor annemler falan kursak büyütüyor diyorlar ne kadar doğru bilemem tabi ama emzirince geçiyor 😊
bayramsekeri_ rehsann 32 günlük bebeğim bar hergün mutlaka hıçkırır kuzenim midesi büyüdüğü için hıçkırıyor demişti emzirince geçiyor😊
Deniz95 bayramsekeri_ ben alt iki yirmilik dişimi çektirmistim,biri gömülüydü çok zor geçti diğeri gömülü değildi çok kolay oldu
eyll_544 rehsann doktorumuz hıçkırması cok iyi midesi büyüyo demisti kayınvalidemde der ki hıçkırıyosa sütün yarıyodur der😊doğru yanls bilememde,
Huriye89 rehsann benim bebeimde 3 aylık olucak hergun hıckırık tutar biraz araştırdım midesi doydugu için midede çalışan sinir sitemi ve kaslar devreye girince tutarmış iyi bişey yani :)
Yagmur12 rehsann bebişin midesini bütüyor bende bebegim hıçkırdıkça gögüsümü veriyorum geçiyor çok şükür