Elif1010 senemmgncr Evimin yanında çok çok kaliteli değil pijamalarını oradan alıyorum evde giyiyor diye ilk yıkama da renkleri soluyor geçen bir tulum aldım 18 ay olmadı mesela kalıbı küçükmüş
Ayse12-- senemmgncr Ben aldım bi kaç kez ama dikişleri falan sorunlu. Çıtçıt yerleri hemen delik delik oluyor. Renkleri de atıyor bi kaç yıkamada. 10 tane aldıysam 2-3 iyi çıkmıştır diyim size.