Kızlar selammm. 22 aylık ve 4 aylık 2 oğlum var 💙 İlk bebeğimde kiloları veremeden 62 ile hamile kalınca 76 ile doğum yaptım. Doğum sonrası 66 oldum şuan hala 66yım. 4 aydır 1 gram vermedim. Çünkü yedim 🥲
Tek boş vaktim olan geceleri spor yapıyorum. Motive olmak için termal takım ve akıllı bileklik aldım. 5 6 gün oldu başlayalı ama ben bir de aralıklı oruç yapsam diyorum. Emzirirken yapan var mı? Bi sıkıntı yaşadınız mı? Sütünüze azalma oldu mu?
Zira fazla zamanım yok. Görümcemin nişanı var 2 aya ve ben 6 aylık hamile gibiyim şuan 😭 Ertele nişanı az kilo verelim ablanla diyorum dinlemiyor vicdansız. Sorularıma cevap bekliyorum, tişikkirlir 💙