Alparslanmomsf hamileyken kandan geçtiği için zararlı
Ama emzirirken zararlıdır diye bi yazı okumadım. Sadece sütün kalitesini ve miktarını azaltır. Bir de içtikten sonraki 2 saat emzirmeyin yazıyordu. Bende 17 sene içtim. Hamileyken hiç içmedim. Kızım 9 aylıktı başladım. Şimdi 20 aylık. Keşke hiç içmesek ama çok illet bi alışkanlık.