Baakpnr- bizimki zaten uyumuyor, o konuya girmiyorum bile ama uyumasa da en azından kendi kendine duruyor diyordum. Oyun halısına yatırınca bşr saat oynuyordu mesela o esnada ev işlerini falan hallediyordum ama kaç gündür atak haftasında gibi. Durmuyor, hemen sıkılıyor. Kucajta bile 10 dakika duruyor sonra sıkılıyor başlıyor ağlamaya. Uyutayım diyorum zaten 20 dakika sallamadan uyumuyor, yorulduk walla