Merhaba anneler. Geçtiğimiz perşembe covid olduğumu öğrendim. Aslında çarşamba günü belirtilerim başlamıştı. Evde test yaptım negatifti, perşembe testi tekrarladım pozitif çıktı. O günden beri evde çift kat maskeliyim çok dikkat ediyorum. Kızım ve eşimde şu an bişey yok. Kızım 17 aylık bu arada emziriyorum ve ilk kez covid oldum🤦🏻♀️ Sorum bebeklerine de bulaşan annelere. Bebeğinizde sizden kaç gün sonra belirtiler başladı? Bizim şu an 3-4 gün oldu kızıma da bulaşsa belli olur muydu bu sürede?