Kızlar oğlum 8 ay 6 günlük ve 3 gündür bi ses kısıklığı var. Hapşırık var. Yemek yemek istemiyor. Doğru düzgün bisey yemek istemiyor ne yapabilirim bilmiyorum dün saglikocagina götürdüm boğazlarım baktı doktor iyi boğazında bisey yok dedi. Grip ve sogukalginligi veriyorum ama bebekte böyle ses kısılması normal mi