2cocukannesi__ Ben 40tan sonra hemen regli oldum sütun korumaz dikkatli ol dediler 4 aylik bebeğim var 2 gündür reglim geçti acaba diyorum düzensizlik olabilir mi şuan dışarıya çıkıp test alamayacağım ancak salı günü ne zormuş ya Rabbım olmayanlara ver allahim
piamater 2cocukannesi__ sezaryenle değil de emzirmeye alakalı düzensizlik galiba. Ben de normalde cok az kanamam olurdu ve adet günlerim genelde düzenliydi. Ama şimdi 40 50 günde bir ader oluyorum bazen 2 ayı geçiyor ama kanama o kadar yoğun ki mecburen doğumdan kalan dependleri kullanıyorum gece için. İlk kez böyle oldum. Doktor normal hormonların daha düzene girmedi düzelecek dedi
oglumubeklerken 2cocukannesi__ 2 Ay 11 günlük bebeğim hala adet olmadım emzirirken aylar sonra olunabiliyormus
Familyboy 2cocukannesi__ doğumdan sonra ilk 1 sene düzensizlikler oluyor ve normal kabul ediliyor ama salı gününe kadar adet olmazsan bir test yap mutlaka en azından varmı yokmu belli olur
ZeynepNurten 2cocukannesi__ canım benimde hep 4 gün geri geliyo adetim normal de hep aynı tarihte olurdum ne ileri ne geri ama şimdi şaşti bi zaman sonra düzene gircek
gamzela5 Benim 15 20 gün geçti bende aynı post açmıştım hatta yeni oldum bitecek hatta düzensizlik oluyo demekki
Tazeanne0134 2cocukannesi__ canım emziriyorsan çok normal adet düzensizliği ama korunmadan tabiki de ilişki olmasın süt korumaz
Tazeanne0134 2cocukannesi__ evet canım ama sezaryenle alâkalı bi durum değil emzirdiğin için hormonların yüksek geliyor o bazen adet olmanı engelliyor çok normal yani emzirdiğin sürece hiç adet olmayan da var tam düzenli olanda benim öyleydi 1 kere düzensizlik yaşadım o da oğlum 6 aylıktı onun dışında 22 aylık olasıya emzirdim ve düzensizlik yaşamadım çok şükür
Umayduru25 2cocukannesi__ ben ılk 5.5 aylık oldum hıc duzenlı olmadı ya 10 gun erken ya 1 hafta gec degısıyo
Elanur 2cocukannesi__ Aynenn öyleyim zaten her ay test yapıyorum spiral var ama yine de belli olmaz 🥲