Arkadaşlar dün geceden beri oğlum rahatsız grip oldu 5 aylık burnu tıkalı buRun aspiratöru serum fiz ile yaptm ama hırıltıdan uyuyamıyor gece ateşimiz de 38.4 oldu üstünü soydum calpol verdim düzeldi ama burun tıkanıklığını nasıl çözüm bulacagım varmı fikri olan
hemen doktora da gitmedim ama çünkü ateşimiz normal calpol 1 kez verdim bu arada