Kesinlikle dönemsel benim oğlumda öyleydi azaldı giderek bu huyu kayboluyor 10 aylık öyle sıkardı ki kendini yüzü kıpkırmızı olurdu ellerini açamazdım sinirli diyordu gören herkes ama her bebek bir dönem yaşıyor bunu galiba ikizi var oda şimdi aynısını yapıyor sadece sakince beklemek gerekiyor bazen öyle yapınca camı açıp sabır çekerdim🙃